فروش عمده تجهیزات دندانپزشکی در سراسر کشور و اکثر شهر های ایران انجام می شود.در حال حاضر تمام تجهیزات دندانپزشکی به صورت وارداتی هم محصولات تولید ملی قابل عرضه می باشند.

تجهیزات دندانپزشکی به کلیه تجهیزات، ابزار و موادی گفته می شود که در کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی برای معاینه و ترمیم دندان ها و درمان مشکلات مربوط به دهان، لثه و دندان استفاده می شود. از آنجایی که این وسایل پزشکی در تماس مستقیم با دهان و لثه بیمار هستند، خرید دقیق و استریل کردن آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در بازار تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، مواد مصرفی دندانپزشکی یکی از کالاهای بسیار مورد معامله است و به این دلیل یکی از راه های خرید بصرفه و با بهترین قیمت خرید از مراکز فروش عمده تجهیزات دندانپزشکی از جمله دندون یاب است که با بهترین قیمت بازار در خدمت شماست.

مواد مصرفی پر مصرف در دندانپزشکی با عناوین زیر شناخته می شوند:

مواد پر کردن دندان

داروهای بیهوشی

ابزارهای ارتودنسی

مواد ترمیمی دندان

ابزار و تجهیزات یکبار مصرف

این مواد و تجهیزات با برندهای ایرانی و خارجی در بازار تجهیزات پزشکی معامله می شود. بازارهای تجهیزات پزشکی در شهرهای مختلف ممکن است تمامی ابزار و مواد لازم را با قیمت مناسب برای خریداران مختلف این محصولات نداشته باشند. لذا تمامی این اقلام یکبار مصرف با بهترین قیمت در سایت خرید اینترنتی مواد دندانپزشکی عرضه می گردد.

آشنایی با ابزار و تجهیزات تخصصی دندانپزشکی

بسیاری از افرادی که تازه وارد بازار تجهیزات پزشکی شده اند به دنبال اطلاعات تخصصی در این زمینه هستند. بنابراین داشتن اطلاعات تخصصی و آشنایی کامل با ابزار و همچنین آشنایی با کاربرد آنها در دندانپزشکی باعث موفقیت بیشتر در فعالیت های تجاری می شود.

برای اطلاع از ابزار و تجهیزات دندانپزشکی، لیستی از این ابزار و تجهیزات را در اختیار شما قرار می دهیم. این فهرست اساساً فهرستی از دسته‌بندی ابزارها و تجهیزات مورد استفاده در دندانپزشکی است که هر یک شامل زیرگروه‌های دقیق است.

قیمت عمده فروشی مواد دندانپزشکی در بازار

معیارهای قیمت گذاری مواد دندانپزشکی و مواد مصرفی دندانپزشکی به طور خلاصه در دو گروه کلی طبقه بندی می شوند که عبارتند از:

  • معیارهای قیمت گذاری تجهیزات پزشکی تولید داخل
  • استانداردهای قیمت گذاری تجهیزات پزشکی وارداتی

مسلماً چون قیمت تولید داخل با قیمت وارداتی برخی از محصولات یکسان نیست، طبیعی است که قیمت باندینگ متا وارداتی طبق این استانداردها با قیمت داخلی یکسان نباشد. به همین دلیل قیمت فروش نهایی در بازارهای مختلف کشورمان یکسان نخواهد بود.

خوشبختانه این تفاوت قیمت تاثیری در کیفیت این محصولات ندارد. اگرچه برندهای خارجی و محصولات وارداتی در این بازارها محبوبیت بیشتری دارند، اما از کیفیت بسیار خوبی برای محصولات داخلی برخوردار هستند و با قیمت مناسب و بسیار ارزانتر قابل خریداری هستند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)